In het najaar zet de Sociale Kaart van het Departement Zorg een grootschalige actualisatiecampagne op. Het doel van deze campagne is ervoor zorgen dat de informatie op de Sociale Kaart up-to-date blijft en volledig is.
In het kader van de actualisatiecampagne ontvangt elke beheerder van een fiche in de Sociale Kaart een e-mail met de vraag om de gegevens op de fiche te controleren en indien nodig bij te werken. Daarnaast nemen we ook contact op met zorgaanbieders waarvoor nog geen beheerder gekend is, met de vraag om een beheerder aan te stellen die we rechtstreeks kunnen contacteren vanuit het team Sociale Kaart.
Door op deze manier samen te werken en het principe ‘gedeelde verantwoordelijkheid’ te hanteren, verhogen we de kwaliteit van de gegevens in de Sociale Kaart.
Houd daarom je mailbox in de gaten zodat we samen kunnen zorgen voor een actuelere Sociale Kaart voor onze gebruikers.
Nog niet opgenomen in de Sociale Kaart? Lees meer hierover op de handleidingenpagina.
Bij vragen over deze actualisatiecampagne kan je contact opnemen met het team Sociale Kaart via desocialekaart@vlaanderen.be